Eyes on the Throne
As the 1980s dawn, David Letterman reinvents late night comedy for a new generation, rescuing comedian Jay Leno's nearly flamed-out career in the process. But Johnny Carson's enduring comic appeal spawns endless speculation over his eventual successor.