Unseen Enemies
The murder of billionaire couple Barry and Honey Sherman in their mansion stuns Toronto. Barry is a pharmaceutical mogul with many enemies, but who would want to kill his wife? And a New York teen disappears after a mysterious road trip to Tennessee.