NIGHTFALL/FIRST FIT OF JEALOUSY
Fiona, who works at Loid's hospital, happens to actually be the female WISE agent Nightfall. She is irritated that Operation Strix is facing delays, so she suggests that she becomes Mrs. Forger instead.