Silos Baking Competition: Down to the Wire
The third group of bakers races against the clock in this qualifying round as they attempt elaborate recipes to produce a treat that will impress Joanna Gaines, along with judges Casey Corn and Becki Shepherd, to earn a spot in the finale.