It's Getting Steamy Up In Here!
The Alldredges are shocked by Jennifer's mysterious behavior, while the Winders finally video chat with a potential sister wife. Paige questions her lifestyle, and the Snowdens prepare for Dimitri and Vanessa to be intimate!