Ginger Hill in: Bursting Pipes
The Robot Chicken writers tell us what can take down the Teenage Mutant Ninja Turtles. Popeye and crew get rebooted to fit in with today's audience. Later, Bitch Pudding takes on the role of a Handmaid.