Round 1: The Gloves Are Off
Restaurant rescue veterans Chef Robert Irvine and Jon Taffer face off in Whittier, California, where two side-by-side locations -- Turnbull's Tavern and Steve's BBQ -- are in desperate need of their help. One industry giant will claim victory.