Big Trouble in Tennessee
Robert Irvine visits Big Tom's Backyard Grill and Bar in Cleveland, TN, which is costing owners Tom and Sabrina their marriage. With Tom on the brink of another heart attack, Robert has 48 hours to help him change his ways.