Great-Grandma Antonia's Homemade Lasagna
A highly regional dish, lasagna recipes vary widely. Casey Corn helps a recipe-seeker recreate her Great-Grandmother Antonia's magical lasagna with its many paper-thin layers of handmade pasta and a "sneaky" white sauce.