A Sturdy and Safe Forever Home
A couple is attached to their charming and one-of-a-kind 1940s home, but they could do without its more mysterious and dysfunctional quirks. Drew and Jonathan step in to make the most of their space and give this family a modern and stress-free sanctuary.