Prime Mates/Coupe D'Etat
When Mojo tried to take over the world with primates, there was a monkey who didn't get his due. Mopey is back and trying to be evil. Then, when the Professor tricks out his car, the girls realize this K.A.R.R. is taking the Professor away.