Mission: Singing Dog Rescue
When the Ringmaster catches some New Guinea singing dogs to put them in a choir, Matt pushes Jia to go beyond her limits on her Pianophone. Unfortunately, she gets a cramp and drops the instrument, and Barney picks it up!