Back On Earth
The Osbournes watch some undeniably odd videos of UFOs, giant cryptids and curious ghosts that turn up the freaky on Jack's Woogie Boogie Scale. Ozzy is convinced his and Sharon's house is haunted. Is the Prince of Darkness starting to believe?