Amber Ruffin/Bebe Rexha
Rise and shine! While Ernie helps Bert with a morning do-over, Elmo and his new friend, Ziva, are joined by comedian and TV show host Amber Ruffin for a teeth-cleaning challenge. Then, Bebe Rexha sings about morning routines!