Doctors Are the Worst Patients
After a horrific car accident as a child, Heather's ankle was rebuilt from parts of her body. Now it's up to Dr. Vincent to help her walk again. Dr. Schaeffer sees a comedian with not-so-funny feet and phones a friend to get his own foot treated.