Kill My Keloid!
Dr. Ebonie checks in with her patient Stacy who came to her with a life-threatening keloid scar on her foot. The surgery removed most of the bottom of her foot, and after several weeks Dr. Ebonie hopes this horrific scar has healed once and for all.