Tape the Scene
Agnes Bram, an 82-year-old Middleton, Wisconsin, woman is found murdered in her garage. As detectives develop their case, a city-wide manhunt follows, and investigators are forced to curb public hysteria with the need to ensure he doesn't kill again.