Alicia Villareal and Carroza van for the Day of the Dead
Martín Vaca's success among the artistic community continues to grow and this time it is the singer Alicia Villarreal, winner of countless Gold records and two Latin Grammys, who contacts him to tune up her 2006 model VAN.