P.R. Klok
Pickles' popularity soars when he gets a personal P.R. agent, prompting the rest of Dethklok to form a rival P.R. firm. Meanwhile, Pickles' P.R. woman has dark, otherworldy and religious motives behind her Evil Press Releases.