Once A Criminal
Andy spirals out of control when Brittney calls him a liar. Raneka's goodbye party explodes into chaos. Latisha's lawyer gives a shocking warning about her prison hubby. Savannah is ghosted by Jake's family. Kerok threatens to cut off Britney.