Love Or Con?
Lacey awaits fiancé John’s release, but new lover threatens all. Amber reveals Puppy’s secret plan. Tony begs Angela for a second chance. Glorietta shops for a wedding dress while Alex has a sneaky rendezvous. Daniel cons mom.