Mr. Bad Guy
In Southern Louisiana, Lt. David Nunez and Sgt. Austin Arteaga investigate a group of bird hunters on opening day of Teal Season. Later, a repeated offender is busted for taking immature crabs and a late-night deer decoy leads to a hunter in handcuffs.