Habitual Offenders
Monique drops a bombshell on Derek. Lindsey melts down when Blaine lies. Sara keeps a secret about her ex. Amber blows up when TC makes a shocking accusation. Tayler suspects Chance is up to no good. Justine has doubts about Michael.