Blonde Ambition
Kat moves toward a new, positive energy in her life and celebrates by dying her hair blonde and getting a tattoo of one of her musical idols, Johnette Napolitano. However, Kat's mood quickly changes when Aubry plays hooky and leaves LA Ink shorthanded.