Orbi's Secret
Kat's boyfriend, Orbi, meets with her dad in secret to confess his true feelings and talk about the future of his and Kat's relationship. Hannah's brother and fellow tattoo artist, Guy Aitchison, stops by to do an elaborate collaboration with her.