Ready, Set, Tow!
Determined to give three old classics a new lease on life, Andy puts the boys to work on a crazy-looking vintage racecar, a Hot Wheels Ramblin' Wrecker tow truck racer and a 1970 Camaro rescued from Hurricane Sandy.