Barcelona and Catalonia
In Barcelona, Chef José Andrés and his daughters feast on amazing tapas, cook Spanish surf-and-turf and visit the world-famous El Bulli restaurant where José got his big break! Then, they eat the best haute cuisine and build human towers with the locals.