Trapped in a Twister
Hundreds of cameras captured a rare tornado outbreak in 2023 as it struck Rolling Fork, Mississippi and Little Rock, Arkansas. But when a twister hits Lewistown, Illinois, a group of tornado spotters find themselves trapped in the eye of the deadly storm.