FIRE Movement Moves to Almunecar
Ten years ago, a Texas couple started using the Financial Independence, Retire Early method to aggressively save and invest. Now, they're hoping everything adds up so they can fulfill their dream of finding relaxation and family time in Almuñécar, Spain.