Spirit of Detroit vs. Flamin' Fire Truck
Hot Wheels Superfans Rob Anders and Aldavid Jimerson face off in transforming an ordinary vehicle into an extraordinary Hot Wheels showstopper, inspired by their personal stories, interests and pop culture touchstones. Rutledge Wood hosts.