Jack Knows Best
When the motor in Todd's Black Pearl trommel catches fire, the Hoffman crew attempts to modify the smaller wash plant Jack built decades ago to run more pay dirt. But after Todd orders round-the-clock mining to hit their goal, failures begin to mount.