Manga Madness/Junior Tapeworm/Kazalot
Ami's and Yumi's favorite Manga characters come to life and duel in Tokyo, threatening the entire city. Then, Harmony joins a scouting troop and drives them all crazy. Also, in medieval times, Ami and Yumi defend Kazalot from a dragon.