Helping Hand/Neat Freak/Hypno-Kaz
When Yumi loses the use of her hands, she takes advantage of Ami's help. Then, Ami goes on a crusade to change all of Kaz and Yumi's personal habits. Also, Kaz gets hypnotized by mistake.