The Prince and the Yucky Duckling
A Hooded Stranger from Prince Ivandoe's past seeks revenge by ruining Ivandoe's perfect princely looks. But when Bert foils his dastardly plans, the Stranger kidnaps him and whisks him off to his dark lair.