The Birds and The Boos
Anna and Jessica have boyfriends, and June is not ready to be a Grandmother (again). June and Sugar Bear each have painfully awkward sex talks with the older girls and their boyfriends. Meanwhile, Alana is feeling left out and needs a new hobby.