Stop Hitting Yourself
Grundy and Nygma are the main attractions at Cherry’s Place in The Narrows. Penguin wants revenge when he hears Nygma mocking him on stage and asks The Sirens for help. Gordon is offered the position of GCPD Captain, putting him at odds with Bullock.