More Money, More Problems
A plan to take down the Court of Owls leads Turner and the team to a notorious mobster family, the McKillens. Meanwhile, Carrie and Stephanie prepare for Gotham Academy's Parents Luncheon, and Harvey seeks help from a psychiatrist.