Dinner Staycation
Molly Yeh is making a Mexican food vacation for her husband, Nick, with all his favorites. She cooks up a decadent Refried Beans and Rice Bowl, Roasted Salmon Tacos wrapped in homemade Flour Tortillas and creamy Coconut-Lime Tres Leches Cake for dessert.