Best of Bernie's
With the restaurant opening soon, Molly puts the final touches on Bernie's farm-to-table menu. She prepares a Wild Rice Burger with Bacon and Cheese, Green Goddess Salad and Good Bistro Fries. Plus, Molly adds her colorful touch with Sprinkle Cake Donuts.