Top 10: Poltergeist Activity
Zak Bagans counts down Ghost Adventures' most compelling moments of poltergeist activity as voted on by the fans. From a toy controlled by a demon to objects dangerously launching into the air, Zak shows how spirits have a firm grip on our world.