Cats and Kims
We cross-cut between two very different friendship comedies. Kim and her robot twin BotKim decide to have a fun day together! But Kim's cat Mr. Bisket is jealous, so Kim organizes a fun day for her cat with his robot twin, Mr. BotBisket.