A Farmhouse for a Growing Family
Chip and Joanna travel to Robinson, TX, to find a farmhouse for a physician couple with three kids who are planning to adopt foster children. The project becomes tricky when the client gives unfavorable feedback followed by a dose of buyer's remorse.