A Closed-Off House Turns Character-Filled Home
A young couple loves their downtown Bentonville home, but they don't like how closed-off it feels -- inside and out. With some added charm, Dave and Jenny Marrs create the warm and inviting open space they've been dreaming of for their growing family.