Stung By a '67 Corvette Stingray
A side trip to Vegas nets Richard and Aaron casino winnings and Evel Knievel's Messerschmitt microcar. Later Richard buys a '73 Dodge Challenger and the Holy Grail of Corvettes -- a '67 Stingray -- in hopes of a six-figure sale. Aaron is not pleased.