I Was Warned and Didn’t Listen
Jennifer Winter accepts Cristobal Palacio’s marriage proposal out of necessity. She believes he understands that theirs is a marriage of convenience, not love. Then he makes her his prisoner, and she realizes escape will come at a terrible cost.