A Killer's Words
At 16 years old, Terry Lee Hunt helps Shaun Stemple brutally murder Shaun’s wife, Trisha Stemple. Shaun orchestrates the gruesome attack. Now, after three decades behind bars, Terry seeks forgiveness from Trisha’s family and redemption for his crime.