The Left-Handed Son
Lorenzo, in a wheelchair, leaves the hospital just in time to celebrate his 18th birthday at Pilar's house. On the way, Lola sees how Lorenzo gets afraid when he sees two skinheads. Maru and El Loco visit Lola's house.