Beef and Bird
Guy Fieri loads up the meat with bomb beef and bird. In North Conway, NH, a funky joint is putting Thai in their tacos, and a local gem in Emerald Isle, NC, is firin' up monster barbecue. Then in Taos, a traditional spot serves up New Mexican specialties.