Sausage, Shawarma and Scaloppini
Guy Fieri's grabbing all kinds of grub, from arancini and veal scaloppini in Delaware to shawarma and first-rate falafel in San Diego, not to mention pizza topped with lamb sausage and pig cheeks in Vancouver, British Columbia.