Belly, Beef and Bratwurst
In Atlanta, Guy Fieri visits a funky Asian spot putting out primetime pork belly and wok-fried chicken. In Vancouver, an elevated diner dishes out duck pancakes and a Washington brewpub pairs pints with housemade sausages.